airtripp crowdfunding project main image

funded

Kalan gün sayısı 0 gün

Bu proje bitti.

Airfunding nedir?

Bu 200 ülke tarafından bir crowdfunding platformu kullanılır. Herkes kolayca bir proje oluşturabilirsiniz!

Paylaşan insanlar 0

Haydi ilk yardım eden olalım!

Paylaşıldığında, daha fazla insan proje hakkında bilgi sahibi olacak ve projenin desteklenme olasılığı artacak.

Hikaye

the flag image of country JM
this is an icon showing user is verified Kimlik Doğrulandı

Merhaba, benim adım Jhony Quizada.

Filipinler, Davao City'den 24 yaşında bir girişimciyim. En fakir bir fakir ailede büyüdüm. Babam ve annem, 8 kardeşin tümünü beslemek için günde sadece ortalama 3 dolar kazandıkları küçük çiftçilerdir (1 öldü, şimdi 7 kaldı).

Daha iyi bir gelecek için elimden geleni yaptım

Çocukluğumdan beri, ailemin sebze satmasına ve dağda hasat ettiğimiz her şeyi para üreteceğine yardım ettim. Çocukluğumdan beri girişimci olmak zaten aklımda ve kanımda. İlk günlerimde (1.Sınıf - 6.Sınıf) okula giden bir dağda bulunan evimizden günde 4 kilometre yürüdüm. Yemekli ya da yemeksiz okula yağmur ya da parlıyorum. Yoksulluk, çalışmamı bitirmek için hiçbir zaman engel olmadı. İlköğretim okulu valedictorian olarak mezun oldum. Lisede, Honors + sayısız liderlik ödülü ile mezun oldum çünkü öğrenci işleri ve sosyal çalışmalarla ilgili aktiviteler konusunda tutkuluyum. Bireylerin, ailelerin, grupların ve toplulukların bireysel ve kolektif refahlarını geliştirmelerine yardımcı olmayı seviyorum.

Liseyi bitirdikten sonra, Sutherland Global Services'e çağrı merkezi temsilcisi olarak başvurarak hemen tüm sınav setlerini geçerek bir iş aradım, ancak 17 yaşında olduğum için işi alamadım. (18 yaşına gelmeden 4 ay önce). Yasal yaşlara geldiğimde Sutherland Çağrı Merkezine geri döndüm ve geçen Ocak 4.2014'te işe alındım. Bir yıl boyunca bir Amerikan telekom şirketinin Satış ve Faturalandırma Temsilcisi olarak çalıştım. 9 Şubat 2015'te istifa ettim.

Girişimcilik tutkumun peşinden gittim ve “Travibo” adında bir seyahat ve tur işine başladım

İstihdam yolculuğumdan sonra, birçok insana iş olanakları sunmamı sağlayan girişimcilik alanındaki çabalarımı sürdürdüm.

Visayan (yerel lehçe) konseptinden "basta Travel, bibo" kavramından gelen "Travibo" adlı bir seyahat ve tur işletmesi yaparak hayatımın son 7 yılını girişimcilik tutkumu takip etmeye adadım. Sevinç". Travibo.net, Filipinliler için uygun fiyatlı seyahat hizmetleriyle daha iyi bir yaşam sürmeleri için fırsatlar yaratan lider bir uluslararası seyahat ve tur markasıdır.

İşe 2013 yılında başladığımda (4. sınıf lisemi desteklemek için), gezgin / müşteri adına uçak rezervasyonu (B2C işlemleri) sunan basit bir Biletleme İşiydi.

2017'ye gelince, genel olarak seyahat işletmeciliği ve e-ticaret talebinin yüksek olduğunu gördüm. O zamana kadar Business to Business (B2B) işlemlerine geçtim. Sadece Tüketicilere İş (B2C) işlemleri ve sadece uçuş rezervasyonu hizmeti sunmak yerine, resmi web sitesi https://www.travibo.net olan bir http://app.travibo.net yazılımı geliştiriyorum ve çok özel bir iş modeli benimsiyorum. şu anda diğer bağımsız seyahat acenteleri / iştirakleri ve işyerlerinin mevcut farklı hizmetleri işlemek için yazılımımı kullanmasına izin veren franchising.

Yazılımımın amacı (Travibo.net) çok basit:

"Tüm Seyahat İhtiyaçlarına ve Ötesine Hizmet Veren Tek Noktadan Alışveriş Platformu", tüm tedarikçilerin API'sını aşağıdakiler gibi ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere platformuma entegre ederek: yurtiçi ve yurtdışı uçuşlar, oteller, Tatiller / Tur Paketleri, Etkinlikler / Geziler, Otobüs , Yolculuklar, Transferler / Araç Kiralama, Mobil Şarj / e-yükleme, Fatura Ödeme ve Havale / Para Transferleri.

İşimiz Covid-19'dan etkileniyor

Yazılımımız kısmen web tabanlı olarak çalışmaktadır ve şu anda toplam 806 üyesi / üyesi bulunmaktadır. Ve tüm hizmetleri etkinleştirdikten sonra kayıtların iki katına çıkmasını bekliyoruz. İştiraklerimiz fiziksel mağazalara sahip seyahat acenteleri, işsizler, ev hanımları ve öğrencilerden oluşmaktadır. Onları son 3 yıldır destekledik ve bireyler ve işyerleri için uyumlu olduğumuz hizmetleri gerçekleştirebilmeleri için önemli bir platform olarak kabul ediliyoruz. İştiraklerimiz / abonelerimiz sistemimizden faydalanmaktadır ve yazılımımızda mevcut olan hizmetlerden bağımsız olarak tüketicilere / son kullanıcılara kâr / para kazanmalarını ve ihtiyaçlarını devam ettirmelerini sağlar. Bunun üzerine bir Yönlendirme / Ödül sistemi de koydum, böylece mevcut iştiraklerimiz gittikçe daha fazla insanın kaydolmasını sağlayarak daha cazip.

Yazılımımızdaki 12 hizmetten sadece 1'i, iştiraklerimize en fazla fayda sağlayan yurtiçi ve yurtdışı uçuş rezervasyonu olan kısmen otomatikleştirilmiş hizmet operasyonudur.

14 Mart 2020'de Filipinler hükümeti, COVID-19 salgını ve yasaklanmış seyahat, halka açık etkinlikler vb. Nedeniyle ulusal bir kilitlenme getirmiştir. Bunun Mayıs 2020'yi bitirmesini umuyoruz, ancak dünya bu virüsle başa çıkarken, daha az muhtemel görünüyor. Küçük, bağımsız işletmelerin kapanması, küçük girişimimizi günlük operasyonlarımızı durdurmaya zorladı. Herhangi bir gelir elde edemeyiz.

Bu, operasyonel giderler, çalışanların ücretleri, krediler vb. Gibi borçlarımız nedeniyle şimdiye kadar karşılaştığımız en büyük ikilemdir. süreklidir, ancak bu sefer sıfır kazanıyoruz.

Lütfen tekrar yükselmemize yardım edin.

Çalışanlarımıza maaş, kira borçları, kamu hizmetleri, krediler ve diğer operasyonel giderler için ödeme yapmamız gerekiyor. Ve en önemlisi, 11 hizmetin geri kalanını geliştirerek ve etkinleştirerek yazılımımızın tam olarak faaliyete geçmesi gerekiyor ki böylece iştiraklerimiz bundan faydalanabilsin ve yazılımımızın hayır olmasını istiyoruz. 1 iş franchise alanında pazarda. En önemlisi, bu sefer seyahat kazanmadığından bağlı kuruluşlarımızın platformumuzda kullanılabilecek diğer hizmetlerden hala gelir elde etmelerini sağlayacaktır.

Tüm bunları yapabilmek için Travibo.net'in aşağıda açıkladığım 120.000 ABD Doları'na ihtiyacı var

İhtiyacım olan toplam ₱ 7,000,000,00 veya yaklaşık 120,000 USD.

Bağışınızla bu işi sadece iflastan korumakla kalmayacak, aynı zamanda en önemlisi, doğrudan çalışanlarımıza ve bağlı kuruluşlarımıza yardım ediyorsunuz ve COVID ile başa çıkarken işlerini yerinde tutmaları ve ailelerinin temel ihtiyaçlarını karşılamaları için onlara yardım ediyorsunuz. -19.

Katkınız, virüs nedeniyle kısıtlamalardan sonra çalışanlarımızla kapılarımızı açmamıza yardımcı olur.

Şu anda karşı karşıya olduğumuz bu en büyük ikilemden yükselmemize yardımcı olabilecek tüm kurum ve kişilere ömür boyu ticari kar paylaşımı ödemeye hazırız.

Projemi paylaş düğmesiyle paylaşmanıza da yardımcı olabilirsiniz. Size güveniyoruz ve bu krizdeki yardımınız için teşekkür ederiz!

En iyi dileklerimle,

Jhony

Paylaşarak yardım edin

Güncellemeler

Gönderi sayısı

Airfunding nedir?

Destek sayısı 3

Sadece akıllı telefon ile kolayca Airfunding kullanarak denemek ister. Şimdi ederim Ücretsiz kitle fonlaması başlatmak ve toplamak fonlar olabilir?

• 200'den fazla ülkeden taraftarlardan kaynak toplayabilir benzersiz crowdfunding platformu
  • ücretsiz olarak projelerini başlayın
  • Projeniz otomatik dünyanın görmesi için çevrilecek

Paranızı aldıktan kadar projenizi oluşturmasını akış buraya dışarı bulunabilir